Dostawa

Jakie macie formy dostawy?

KURIER InPOST – 25,00 ZŁ

Kurier InPost dostarczy paczkę pod wskazany adres w ciągu 1 dnia roboczego od wyjścia z naszego magazynu (czyli bez sobót, niedziel i świąt).
W momencie odbioru paczki przez kuriera z naszego magazynu poinformujemy mailowo o wysyłce wraz z numerem listu przewozowego, który można śledzić pod tym adresem. Jeszcze w trakcie dostarczenia przesyłki istnieje także możliwość
zupełnie bezpłatnego przekierowania paczki na inny adres lub do wybranego Paczkomatu InPost (przez email). To dobre rozwiązanie w przypadku, gdy w dniu doręczenia nie będzie nas pod adresem wskazanym przy składaniu zamówienia.

KURIER DPD – 16,00 ZŁ

Kurier DPD dostarczy paczkę pod wskazany adres w ciągu 1 dnia
roboczego od wyjścia z naszego magazynu (czyli bez sobót, niedziel i
świąt).

PACZKOMATY InPost 24/7 – 12,00 ZŁ

To najlepsza metoda na to, aby w pełni kontrolować moment odbioru paczki i nie czekać na wizytę kuriera. W koszyku należy na mapie wybrać jeden z 4800 Paczkomatów rozsianych po całej Polsce i czekać na powiadomienie o dostarczeniu do punktu odbioru. Przesyłki z Paczkomatu można odebrać w dowolnym momencie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przesyłkę do Paczkomatu dostarczymy paczkę pod wskazany adres w ciągu 1 dnia roboczego od wyjścia z naszego magazynu (czyli bez sobót, niedziel i świąt).
W momencie odbioru paczki z naszego magazynu poinformujemy o nadaniu do Paczkomaty wraz z numerem listu przewozowego, który można śledzić pod tym adresem. O losie przesyłki będziemy informowali na maila i przez SMS.

PACZKA W RUCHU – 8,00 ZŁ

To najtańsza forma dostawy. W porównaniu do kuriera InPost zaoszczędzisz 4 zł, do Paczkomatów 4 zł, a do kuriera DPD 8 zł. Jednak jest to opcja dla najbardziej cierpliwych, którym nie zależy na błyskawicznym otrzymaniu książki. Zamówienia dostarczane do kiosków Ruchu idą zwykle od 3 do 5 dni roboczych od wyjścia z naszego magazynu.
Aby wybrać tę formę dostawy należy wskazać jeden z ponad 4000 punktów odbioru Ruch na mapie w koszyku. Pełną listę punktów można znaleźć tutaj. Przesyłki można odbierać w godzinach otwarcia wybranego punktu.
W momencie odbioru paczki z naszego magazynu poinformujemy o nadaniu do punktu Ruch wraz z numerem listu przewozowego, który można śledzić pod tym adresem. O trasie przesyłki będziemy informowali na maila i przez SMS.

Na co zwrócić uwagę?

Sprawdź poprawność danych wpisywanych w koszyku.

Upewnij się, że podajesz nam właściwy adres email, imię, nazwisko, adres dostawy, numer budynku/lokalu i numer telefonu. W te pola lubią wkraść się literówki, które utrudniają dostawę.

Błędny mail uniemożliwi nam sprawną komunikację dotyczącą wysyłki zamówienia, a Ciebie pozbawi szansy na śledzenie trasy swojej wyczekiwanej paczki. Błąd w adresie dostawy (np. brak numeru budynku lub lokalu) sprawi, że przesyłka wróci do nas i nie zostanie dostarczona.
Realizujemy zamówienia bardzo sprawnie, dlatego nie mamy zbyt wiele czasu na poprawienie błędnie wpisanych danych jeszcze przed przekazaniem paczki do dostawcy.

Czasami maile od nas mogą wpaść do folderu SPAM – warto zerknąć, czy nie znajdują się tam nasze powiadomienia i dodać domenę @hognot.pl do białej listy.

Zerknij także, czy zgadza się liczba zamawianych książek.

Obejrzyj stan przesyłki przy odbiorze.

Zobacz,czy w naszej paczce nie ma pozaginanych rogów, dziur, rozerwań, zdartych taśm lub śladów ingerencji w paczkę. Powinno to łatwo dać się zauważyć jeszcze z zewnątrz.

Jeśli coś jest zauważalnie nie w porządku, najlepiej odmów przyjęcia paczki przez kuriera. Wróci do nas, my zajmiemy się sprawą uszkodzeń, a Tobie niezwłocznie doślemy nowy egzemplarz.

Możesz także podpisać z kurierem protokół uszkodzeń lub zgłosić uszkodzenia w Paczkomacie. Kurier nie może odmówić Ci spisania protokołu. To znacznie, znacznie ułatwi nam dochodzenie roszczeń za nieprawidłowości przy doręczeniu towaru.

Częste pytania o wysyłki

Sprawdź nasze informacje na https://hognot.pl/faq/.

Nasze książki są dostępne TYLKO na tej stronie! Nie dostaniesz ich w księgarniach.