FAQ

Dostawa naszych książek odbywa się tylko na terytorium Polski.

Tak szybko jak się da! Realny czas zamówienia to 1-2 dni robocze.

Czas realizacji zamówienia i wysyłki może się nieco wydłużyć w czasie większego zainteresowania książkami.

Zwykle książka powinna dotrzeć w ciągu 1 dnia roboczego od nadania paczki. Będziemy informować o tym na maila, który podasz w zamówieniu. Zauważ, że jest to czas samego dostarczenia przez kuriera, a nie całkowitej realizacji zamówienia. 

Przyjmujemy wpłaty tylko przez system szybkich płatności, obsługiwanych przez tpay.com. To płatności elektroniczne przez większość banków w Polsce oraz BLIK.

Nie! W tej chwili nie obsługujemy tej formy doręczenia.

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia odbioru towaru. Prześlij do nas oświadczenie (pocztą lub mailem na info@hognot.pl) oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: Instytut Zarządzania Informacją Sp. z o.o., adres: Jaworowa 20/3, 02-798 Warszawa.

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami.

Koniecznie napisz do nas na adres info@hognot.pl.  Na pewno pomożemy.

Przede wszystkim sprawdź  folder SPAM  na swoim koncie pocztowym. Jeśli tam nie odnajdziesz wiadomości z potwierdzeniem zakupu, skontaktuj się z nami koniecznie!

Po opłaceniu zamówienia otrzymasz e-maila z informacją oraz odnośnikami do pobrania plików. Wiadomość przyjdzie na adres e-mail który został podany podczas procesu zamawiania (w sekcji Dane płatności). Jeśli nie odnajdziesz wiadomości z odnośnikami do pobrania – sprawdź folder SPAM. Jeśli tam też nic nie ma –  skontaktuj się z nami koniecznie!

Nasze książki są dostępne TYLKO na tej stronie! Nie dostaniesz ich w księgarniach.